පොඩි අව්ලක් ගෑන කතා කොරන්න හිතුවා,පොඩි කීවට පට්ටම අව්ලක්,දෑන් හෑමොම දන්නවා නේ ගාලේ ඉදලා කොලඹට කොච්චි දුවන් නෑ කියලා,මුහුදු බඩ මාර්ගයේ දෑන් කෝච්චි දුවන්නේ මාතර - ගාල්ල,අලුත්ගම - පිට කොටුව,ගාල්ලේ ඉන්න කෙනේක් හරි මාතර ඉන්න කෙනේක් කොලඹ යන්වා නම් අනිවා බස් ඒකේ තමයි යන්න ඔන,
ඔන්න ඕක තමයි අව්ල,කෝච්චි යන එක නෑවෑත්තුවට නිසි පරිදි බස් ප්රමානය වෑඩි කිරීමක් නම් කරලා නෑ,ගාල්ල හා මාතර අශ්රිතව කොලඹ දිනපතා ගමන් ගන්නා මගීන් සෑහෙන්න පිරිසක් ඉන්නවා,මේ හේතුවෙන් ඔවුන් දෑවෑන්ත අපහතුතාවයකට පත් වනු ඇත,මාතර සිට ගාල්ල මාරගය අලුත්වෑඩියා කරන කොන්තරත් කරු වන අයිකොන් සමාගමට මාස 9ක කාලයක් ගතවිය, නමුත් සුනාමියෙන් විනාසවුනු දුම්රියමාර්ගය සම්පුර්නයෙන් අලුත්වෑඩියා කිරීමට අපේ ඉන්ජිනේරුවන්ට ගතවුයේ මාසතුනකට ආසන්න කාලයකි,
මොන දේ වුනත් අන්තිමට තෑලෙන්නේ සාමන්ය ජනයා...මගේ නම් අදහස අනුව මෙම ව්යාපෘතිය ලංකාවේ ඉන්ජිනේරුවන් හා අපේ ශ්රමයෙන් කලානම් (CGR) මීට කලි මීට වඩා හොද තත්වයෙන් මෙම වියාපෘතිය නිමා කරන්න තිබුනා නිම කල මාතර ගාල්ල මාර්ගයෙත් අඩුපාඩු නම් එමටයි......
ඒත් ඉතින් දැන් කාලේ හැටියට දෙන දේ කාලා වෙනදේ බලන් ඉන්නවා විනා වෙන කල හෑකි දෙයක් නැ නොවැ....
ඔන්න ඕක තමයි අව්ල,කෝච්චි යන එක නෑවෑත්තුවට නිසි පරිදි බස් ප්රමානය වෑඩි කිරීමක් නම් කරලා නෑ,ගාල්ල හා මාතර අශ්රිතව කොලඹ දිනපතා ගමන් ගන්නා මගීන් සෑහෙන්න පිරිසක් ඉන්නවා,මේ හේතුවෙන් ඔවුන් දෑවෑන්ත අපහතුතාවයකට පත් වනු ඇත,මාතර සිට ගාල්ල මාරගය අලුත්වෑඩියා කරන කොන්තරත් කරු වන අයිකොන් සමාගමට මාස 9ක කාලයක් ගතවිය, නමුත් සුනාමියෙන් විනාසවුනු දුම්රියමාර්ගය සම්පුර්නයෙන් අලුත්වෑඩියා කිරීමට අපේ ඉන්ජිනේරුවන්ට ගතවුයේ මාසතුනකට ආසන්න කාලයකි,
මොන දේ වුනත් අන්තිමට තෑලෙන්නේ සාමන්ය ජනයා...මගේ නම් අදහස අනුව මෙම ව්යාපෘතිය ලංකාවේ ඉන්ජිනේරුවන් හා අපේ ශ්රමයෙන් කලානම් (CGR) මීට කලි මීට වඩා හොද තත්වයෙන් මෙම වියාපෘතිය නිමා කරන්න තිබුනා නිම කල මාතර ගාල්ල මාර්ගයෙත් අඩුපාඩු නම් එමටයි......
ඒත් ඉතින් දැන් කාලේ හැටියට දෙන දේ කාලා වෙනදේ බලන් ඉන්නවා විනා වෙන කල හෑකි දෙයක් නැ නොවැ....